maandag, december 13, 2004

Funeral top 100

Rare dag bij Stads Radio Rotterdam achter de rug. Niet dat andere dagen daar normaal verlopen, want geen een dag lijkt op de vorige bij de radiozender. Over twee weken gaat de stekker eruit en die datum komt steeds dichterbij. Dat houdt mij en de anderen nu wel meer bezig, maar de complete gelatenheid maakt mij onrustig. Wat gaat er gebeuren na 31 december? Het dagritme is compleet verstoord als ik niet meer mijn bed uit moet om naar Stads Radio te fietsen. En de avonden worden ineens veel langer als ik niet meer rond 8 uur iets in elkaar hoef te flansen, maar om 6 uur al kan koken! Toen ik vandaag nadacht over een waardig afscheid bij het horen van een depressief cd’tje schoot mij het idee te binnen van een Funeral Top 100. De laatste uren van Stads Radio vullen met de meest deprimerende platen voordat de rondvliegende champagnekurken het nieuwe jaar inluiden. Ik heb nu eenmaal een sterk gevoel voor drama…sorry Sander.

4 reacties:

Blogger Sander Versluys zei...

Ik vrees dat de ontvangst in Nieuw-Zeeland toch iets te wensen over zal laten, dus leef je uit op de laatste dag van het jaar!

1:02 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hoi Marian, lang niet van je gehoord, maar dat gaat veranderen zie ik, met deze weblog. Zo blijf ik op de hoogte, hartstikke mooi.
Minder mooi dat je radio-avontuur in Rotterdam binnenkort afloopt.En nu: Metro? Ik hoop het voor je. Hoe bevalt het trouwens in de Maasstad, kun je een beetje aarden.
Ik ben nog steeds met mijn neus in de boeken, dus geen spannend nieuws van mijn kant.
Wens je meteen een goede kerst en een succesvol nieuwjaar.
Ik lees het wel ;)

Groetjes,
Willem (Claassen)

10:12 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik vind het nog steeds raar dat iedere halve zool, zoals ik, niet gewoon kan inloggen zonder een account aan te maken. Wat een gedoe. Stuur een klachtbrief naar Blogger!
Wat deprimerende platen betreft, moet je natuurlijk The Alan Parson's Project draaien. "Old and Wise" is de meest deprimerende plaat die ooit geproduceerd is, naar mijn bescheiden mening.

Henk-Jan

3:40 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Dank je voor de tip Henk, neem ik mee!
Zie je nu wel dat je bericht geplaatst is :-)

5:47 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage