dinsdag, mei 31, 2005

London calling

Het weekend Londen zit erop! Wat een stad: daarmee vergeleken is Rotterdam bijna een dorp. Bijna, ook weer niet overdrijven. We hebben heel veel gelopen, gedubbeldekkerd en gemetrood. Bijna in het Millenniumwheel gezeten, maar de rij was toch iets te lang. Net als de stoet toeristen voor de ingang van Madame Tussaud’s. Ons hotel lag in een mooie wijk vlakbij het Hyde Park waar zo’n beetje alle Londenaren op zondag schijnen te sporten/picknicken of relaxen. Ook nog gewinkeld in Oxford Street, de winkelstraat van Londen. Mijn moeder ook even meegenomen naar Camden Town, een deel van Londen waar het meer regel dan uitzondering is om er alternatief bij te lopen. Alleen maar hanenkammen, rasta's en andere opvallende figuren.

Kortom: een geweldige wereldstad, maar ik ben mij alweer aan het voorbereiden op mijn volgende reis naar Noorwegen. Nog een weekje…..

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik verdien er alleen geen grof geld mee!

12:21 p.m.  
Blogger wolvin zei...

Globe trotter! En Lowlands staat! Als alles goed gaat met mijn pa...

3:15 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

sufkloot

11:58 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage