dinsdag, mei 03, 2005

Mug in klamboe

Water + warmte = insecten. In mijn geval muggen. Inmiddels een van de meest dankbare onderwerpen voor mijn nachtmerries. In april dienen zich de eerste parasieten aan die elke avond de weg weten te vinden naar mijn kamer. Vorig jaar heb ik er van alles tegen geprobeerd zoals een hor maken. Nadat de derde poging mislukte ben ik maar overgestapt op Vapona en een klamboe. Daarmee sluit ik mijzelf af voor iedere mug die ver uit de meeste ruimte hebben om lekker rond te spoken. En toch….Vannacht hoorde ik er eentje! Heel dichtbij, maar in mijn slaap hield ik mijzelf voor dat het gaas van de klamboe het kreng wel tegen zou houden. Totdat het beest landde, op mijn neus! De nietswaardige (synoniem in Word) was het streng beveiligd gebeid binnengedrongen. Half slaperig en kwaad tilde ik mijn arm op en sloeg. Ik loop nu met een blauwe plek in mijn gezicht rond maar die mug is dood. Morsdood.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage