zondag, juni 05, 2005

Uitslag Lacrima's Karaktertest

Zojuist de Nationale Karaktertest gedaan. Ik ging er eens goed voor zitten met pen en papier in de aanslag. Eindelijk zou ik wat meer duidelijkheid krijgen over hoe ik in elkaar zit. En wat blijkt? In de eerste plaats ben ik een baas (9 keer een G). Op de tweede plaats een romanticus (7 keer een B) en een gedeelde derde plaats voor helper en loyalist. Nou, dat is een hele openbaring! Eigenlijk ook weer niet helemaal, want ik weet dat ik best en klein beetje bazig kan zijn, af en toe, volgens sommigen…
Bij 1 stelling vulde ik de letter E in wat staat voor levensgenieter. Ik ben van mening dat ik als ‘baas’ nu eenmaal geen onbezorgd leven kan leiden!
www.enneagram.kro.nl

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Had je mij wel kunnen vragen. Jouw kennende komt mij de uitkomst van die test als heel realistisch over.

En voorts: have fun in Norway.

10:33 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage