maandag, mei 21, 2007

Schooonschrift


Het gaat goed met de studie. De vorige lichting tentamens gehaald: op naar de volgende.

Over een slordige drie weken heb ik het tentamen bordschrijven. En daar ga ik nog maar eens wat aandacht aan besteden.

In mijn enthousiasme kalk ik van alles op het bord zonder ook maar een moment na te denken over het methodisch bordschrift. Het gekke is alleen dat nog geen kind geklaagd heeft....dat kan twee dingen betekenen: of het interesseert ze niks of het is toch nog wel leesbaar. Ik ga uit van het laatste.


Ik heb op het schoolbord een taakverdeling gemaakt voor het bouwen van een website. De bedoeling is dat alle kids uit groep 5 van bs De Wieke in Schiedam een eigen site gaan opzetten en vullen onder mij supervisie, ahum. Als de pagina af is, zal ik hier wel even een linkje neerzetten.

En nu ga ik nog even het krijtje-hanteren oefenen.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Het gaat de goede kant op :) nog even oefenen en dan heb je zo een voorbeeldhandschriftje onder de knie! En wat die site betreft, maar goed dat je daar tot die tijd een toetsenbord voor kunt gebruiken ;)
xx Sniezz

8:14 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ben echt trots op je!

10:22 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage