woensdag, december 22, 2004

UGGS!

Ik wilde mij hier nu echt niet druk om maken, maar stiekem doe ik het toch: UGGS. Ineens zie ik ze overal in het staatbeeld opduiken. In alle kleuren, maar het liefst in lichtbeige met de spijkerbroek in de schacht. Ooh, wat lelijk! Ik ben ervan overtuigd dat de draagsters (het zijn tot nu toe alleen vrouwen die ik met die dingen gezien heb) dat zelf ook vinden. Maar daar gaat het niet om. Veel belangrijker is het feit dat die 'moonboots' maar liefst 200 euro kosten en dan hoeft het ook niet mooi te zijn. In augustus signaleerde ik het eerste paar van deze 'snowboots' wat toen alleen maar zweetvoeten opgeleverd moet hebben. Nu zal het warme vachtje in de laarzen wel zijn nut hebben, wat een mooie bijkomstigheid is.

Maar waar het om gaat is dat iedereen die jouw UGGS aanschouwt, denkt dat je een riant salaris op de bankrekening hebt staan, maar je verder meewarig nakijkt omdat je zo'n slechte smaak hebt.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Wat zijn in vredesnaam Uggs? Ik lees de Viva niet, dus ik heb geen flauw idee. Zijn het parachutebroeken? want daar zag ik er laatst een paar mee lopen. Ik kreeg bijna zin om te schreeuwen: "Hé, MC Hammer is dood, weet je." Artistiek gezien dan.

Dus... Uggs. Leg uit.

11:51 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

UGGS zijn laarzen! Zou de Viva toch eens af en toe per ongeluk in moeten kijken bij de kapper...:-)

5:07 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Laarzen, eh? Maar wat is er dan mis met die dingen. Behalve dan, natuurlijk, dat het LAARZEN zijn?

Henk-Jan

1:42 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage