maandag, juni 06, 2005

Backpackzak

De rugzak staat ingepakt op mijn bank. Checklist nagelopen, niets vergeten. Zes paar sokken, acht T-shirts, dikke fleecetrui, toilettas, drie pakjes sigaretten en een fles drank. Tevreden merk ik dat alles er met een beetje moeite in past. Even testen voor de spiegel hoe het staat zo’n bundel op mijn rug. Als ik de rugzak op wil tillen merk ik dat hij loodzwaar is! Hoe kan dat nou, zoveel weegt een stapel kleding nou toch ook weer niet! Na ernstig wikken en wegen besluit ik maar twee handdoeken mee te nemen, drie T-shirts thuis te laten en de dikke pil die ik wilde lezen bij mijn bed te laten liggen. De drank gaat natuurlijk wel mee. Alcohol is stervensduur in Noorwegen, dus waar maak ik nou beter vrienden mee!

1 reacties:

Blogger wolvin zei...

Vergeet je waterproefmascara niet!

11:03 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage