maandag, december 27, 2004

De laatste week van Stads Radio

De dag na kerst. Dit weekend gegeten met moeder, broer en schoonzus bij mijn zus en zwager. Weer genoeg vitamines binnen gekregen voor de komende week: de laatste van Stads Radio Rotterdam. DJ’s die ooit bij het radiostation gedraaid hebben, presenteren nog 1 keer. Vrijdag is het de beurt aan ons, de mensen die nu nog bij het station werken om onze muziek te laten horen onder het genot van oliebollen en oranjebitter. Bij sommigen begint het nu pas door te dringen dat het echt voorbij is, maar ik ben al een stap verder. De laatste weken hebben voor mij al in het teken gestaan van het verwerken en beseffen dat Stads Radio ophoudt te bestaan. Misschien ook omdat ik daar krap anderhalf jaar gewerkt heb tegenover de 9 jaar die eindredacteur Allard erop heeft zitten. Maar je moet nu eenmaal verder kijken en dat doe ik ook! Vanmorgen wezen solliciteren voor een functie bij een nieuw Rotterdams tijdschrift. Daar hoor ik vrijdag meer over. Verder hoop ik in het nieuwe jaar zo snel mogelijk met Metro te praten over mijn rol als freelancer.

Eerst nog de laatste week van Stads Radio voor de boeg. Vanavond gaan we een borrel drinken met de redactie van Stads Radio Den Haag. De weinigen die daar nog aan het werk zijn, ken ik alleen van de gesprekken aan de telefoon. Ben benieuwd welke gezichten daarachter zitten en ook hoeveel alcoholische drankjes er achterovergeslagen gaan worden.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Best eens kans dat ze allemaal radiogezichten hebben, als je begrijpt wat ik bedoel. Dan ga je de alcoholische versnaperingen dus extra hard nodig hebben. Yarr, not a looker in the bunch!

Henk-Jan

11:48 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage