donderdag, juni 16, 2005

Reisverslag 2

Wat een heerlijk weer! Ben verbrand (jawel, kan echt in Noorwegen, Schaap!). En wel in Trondheim, de derde stad van het land. Ik verblijf in een goed hostel boven op een berg waar de rest van het jaar studenten wonen. Er is een grote tuin waar ik net ontbeten heb samen met vier andere backpackers. Heel leuk om nu een paar dagen met ze op te trekken. En de meesten had ik onderweg al leren kennen in Bergen. Gisteren uitgeweest en ons niets aangetrokken van de bierprijs. Vandaag ga ik alvast de terugreis plannen en ik denk maandag weer terug te zijn. Een dag eerder dan gepland, maar ik heb alles gezien en gedaan wat ik wilde, dus is t goed zo. (Geld speelt hierin helemaaaaaal geen rol:)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage