dinsdag, augustus 30, 2005

Gestopt

Heel gevaarlijk om het wereldkundig te maken in dit vroege stadium, maar....

Ik ben gestopt met roken.

Zomaar. Nee natuurlijk niet zomaar, daar gaat een heeeel proces aan vooraf. Daar zal ik verder maar niet over uitwijden. Het belangrijkste is dat elke keer als ik iemand een sigaret op zie steken (en dat zie ik erg vaak) ik besef:

ik mis niets!!

(ps. dit is halverwege dag 2 van mijn nieuwe leventje zonder sigaretjes)

Steunbetuigingen zijn van harte welkom.

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik ben nog trotser op mijn favootje dan ik tot nu toe al was. Tegen niemand zeggen hoor. Zal ik ook niet doen.

6:56 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Zo Marian, respect! Nu volhouden! Wanneer kom je eens naar Maastricht?

2:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Zo Marian, respect! Nu volhouden! Wanneer kom je eens naar Maastricht?

2:20 p.m.  
Blogger wolvin zei...

En? Al een moord gepleegd?

6:11 p.m.  
Blogger Dinges zei...

Hé geweldig! Ik ben weer begonnen en heb besloten celibatair te gaan leven. Je moet iets opgeven en, wel, dit is makkelijker. Gaat bijna vanzelf zelfs.

Ik ben benieuwd wie het eerder opgeeft. Maken er een wedstrijdje van. Of heb ik al gewonnen?

5:01 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage