dinsdag, juni 28, 2005

Wodka-Watermeloen

Hierboven had een mooi plaatje moeten staan van een watermeloen met een oranje trechter in zijn groene jasje. Dat is mijn nieuwste experiment op culinair gebied: neem de grootste watermeloen die u kunt vinden en boor daar een gat in. Steek vervolgens een trechter in de meloen en giet er een scheutje wodka in. Herhaal dit enkele malen en u hebt uw eigen wodka-watermeloen!
Het gevaarte heb ik met enige moeite in onze koelkast weten te proppen waar het zich nu vol zuigt met de tweede plens wodka. Snel gaat dat niet, zoals de naam van de vrucht al doet vermoeden. Daarom mag de meloen er tot en met zondag over doen. Dan zal ik hem aan moeten snijden voor onze barbecue. Ik zie het al voor me: een stuk ijskoude watermeloen, druipend van de wodka in de ene hand en een shaslick in de andere!
Maar die foto komt nog…later….als ik het apparaatje heb waarmee foto’s van de camera op de computer gezet kunnen worden en mijn experiment gelukt is.

3 reacties:

Blogger wolvin zei...

Mjammie! Die druipende meloenwodka sate niet boven de bbq houden hoor!

7:10 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Niet!? :-)

8:08 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Laat het maar weer aan jou over om een zonde te begaan tegen de natuur en het een briljante vinding te noemen.

Tsk. Tsk.

Henk-Jan

3:44 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage