dinsdag, juli 05, 2005

Not just another manic monday

De barbecue was geslaagd! De watermeloen-met-de-wodka wat minder aangezien de alcohol zich had geconcentreerd in een kwart van de meloen. Bij het aansnijden schreeuwden sommige huisgenoten om water, terwijl de rest niet geloofde dat er ook maar een druppel wodka in de vrucht zat. Een keer raden welk stuk van de meloen ik had….dat doe ik dus niet meer. Fuck Jamie Oliver met z’n goeie tips!

Vandaag was het mijn eerste officiële werkdag (eigenlijk vrijdag, maar dat is echt geen mooie dag om met een nieuwe baan te beginnen). Het nieuwsprogramma bij Megastad FM moet nog een heel klein beetje verder uitgewerkt worden voordat ik echt met het presenteren ervan kan beginnen. Oh ja, daarnaast moeten nog een paar dingetjes in het pand geregeld worden zoals een werkende telefoonlijn, maar dat zijn details. Vanaf volgende week maandag het echte werk!

3 reacties:

Blogger Dinges zei...

"Het nieuwsprogramma bij Megastad FM moet nog een heel klein beetje verder uitgewerkt worden voordat ik echt met het presenteren ervan kan beginnen."

Een ogenblik geduld. Terwijl wij dit programma tweaken kunt u genieten van het acht uur durende nummer "Witte Ruis".

En tsk, tsk, Marian. Eerst laat Jamie Oliver je tegen God's wil indruisen en dan pakt het nog verkeerd uit ook nog! Zijn ziel zal even lang branden als een perfect gebruinde kip op 220 graden in een normale gasoven.

5:35 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Werd toch tijd dat jij weer in de journalistieke ether te bewonderen bent... Let op de jingle mensen! Was gezellig gisteren Van Ewijk!!!

11:04 a.m.  
Blogger Lacrima zei...

Wat heerlijk toch dat mede journalisten een beetje met mij meeleven. En wat die jingle betreft: Soko soko!

4:15 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage