dinsdag, mei 23, 2006


Nog een beetje aan het bijkomen van het weekend. Vriendin An is zaterdag getrouwd. Heb mijzelf daarvoor in onmogelijke schoenen gewrongen, maar de complimenten maakten een hoop goed.
Het feest na de kerkelijke inzegening werd gehouden bij een zeilschool in natuurgebied de Weerribben. Op weg daar naartoe heb ik mij echt verbaasd over de ruimte die daar is! Enorme vlaktes met alleen grasland, water en wat bomen. Dat mij dat nou zo opviel, ik bedacht mij dat ik al (te) lang in Rotterdam woon.
Bij de zeilschool zwom een zwaan nieuwsgierig rond. Ik wilde er een foto van maken, het liefst van erg dichtbij. Daarbij lette ik goed op het gedrag van het beest, want ik herinnerde mij een ruzie met een zwaan jaren geleden. Toen wij tijdens vakanties nog met onze boot op de Nederlandse wateren voeren ben ik een keer achterna gezeten door zo�n zwaan. En dat is geen pretje! Die beesten hebben gigantische vleugels waar ze erg hard mee kunnen meppen. De zwaan dichterbij fotograferen dan hier op de foto durfde ik dan ook niet, want op het moment van de opname was hij al aan het blazen met opgezette veren. Maar de foto was gelukt! Op het moment dat ik mij omdraaide om mij weer in het feestgedruis te storten voelde ik ineens een heftige pijn in mijn hiel. Het beest had zich vastgebeten in mijn hak, net boven een flinke, verse blaar. Klotezwanen.


4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Typisch Marian ... :-)

Ben wel heel benieuwd naar die schoenen!

Gr, Lyd

11:45 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Mooi verhaal over die 'Jongen van de straat' - Bob ... (lang verhaal, maar ik dacht dat JIJ het wel zou kunnen waarderen)

Zanger Bob (10) nu ook naar België

door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Zanger Bob gaat met rasse schreden Heintje Simons en Jan Smit achterna. Ik had gisteren de eer zijn nieuwe single Laat de zon weer schijnen te overhandigen. Het succes stapelt zich op voor het piepjonge talent. Zijn vader Bart, die hem naar elk concert rijdt, vertelde trots: "De arbeidsinspectie heeft mij uitstekend geadviseerd. Bob geeft af en toe in België een concert, maar hij moet daarnaast natuurlijk ook spelen en leren. Op school gaat het gelukkig heel goed. Het is heel gek, ik ben helemaal niet muzikaal. Net zo min als mijn vrouw Hermien of Bobs 15-jarige broer Hendrik. Bobs talent komt echt uit de lucht vallen."


Bob zong al Nederlandse repertoire toen hij nog in zijn babyzitje op de achterbank van de auto zat: "Hij kon toen beter zingen dan praten en was ontzettend tekstvast", vertelt zijn moeder. Zij relativeert: "Dat hij nu zo vaak optreedt en vaak op televisie is, zie ik heel afwachtend aan. Of het succes zet door en dan is dat leuk, of niet en dan hebben we een leuke tijd gehad. Bob hoeft geen artiest te worden. Hij heeft net als zijn broer een goed stel hersenen. Hendrik wil econoom worden. "

Op Bobs cd-feestje liepen ook Hollandse kanjers als Dario en Vinzzent rond. Ook de Volendamse zanger Johan Heuser was er: " Frans Bauer geeft bijna geen concerten meer in Duitsland en van de Duitse concertbazen mag ik nu in dat gat springen." Gefeliciteerd!

Zo zie je maar: wij hebben een ras artiest van het kaliber 'Gert Glitter' door onze handen laten glippen en belachelijk gemaakt ...


Hahaha! Groeten, Lyd

1:39 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Wat heb ik gelachen om Bob zeg! Ik zag hem pas ook bij shownieuws o.i.d., wie had dat nou kunnen denken.

2:06 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

12:59 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage