vrijdag, november 10, 2006


Ik zapte er langs: een nieuwe cr�me met echte snailslime. Het duurde even voordat ik doorhad dat het echt geen onderdeel was van een satirisch programma. Twee overenthousiaste vrouwen vertelden bloedserieus dat je huid opknapt door er slakkenslijm op te smeren. Natuurlijk onzin, maar toch ga je er over nadenken of er misschien niet ergens een mogelijk zou kunnen bestaan dat zij gelijk hebben. Toen heb ik maar snel verder gezapt. Nee, houd toch op! Slakkenslijm op je gezicht. Die lui lachen zich rot bij ieder potje dat via dat achterlijke programma besteld wordt.
Vanochtend aan de balie. Een vrouw bracht een pakketje. Ongevraagd vertelde zij mij over de inhoud. Een nieuwe cr�me, of eigenlijk slijm, van slakken. �Nou, mijn dochter zit onder de acne en ik heb al van alles voor haar gekocht. Twee weken geleden dit, je moet toch wat? Maar het helpt helemaal niet. Ze zit nog steeds onder de puisten!� Lang leve het slakkenslijm.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Blij dat je er weer bent.

Getver, wat een vies verhaal. Maar wel leuk.

Enne.... blijf je eeuwig 25 jaar?

7:50 p.m.  
Blogger Dinges zei...

Gemalen embryo's schijnen ook te werken.

2:51 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nee Dinges, embryo's moet je uitzuigen (southpark niet gezien?)

4:54 p.m.  
Blogger Dinges zei...

Je hebt helemaal gelijk. Ah, waarom staat dat soort kennis nu nooit paraat als ik het nodig heb?

5:46 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage