maandag, juli 09, 2007




Verbrand maar voldaan kijk ik terug op een weekend Bospop in Weert. Van boven naar beneden: Kim Wilde, Blondie en Cake. Erg gaaf om deze acts te zien, vooral ook omdat er bij Cake zowat niemand bij het podium te vinden was (vandaar de foto van dichtbij kunnen maken). De zanger vond de magere opkomst onder de rockers ook maar niks, want hij liep steen en been te klagen over ons stelletje motherfuckers die hem niet serieus zouden nemen. Kortom: een sjagerijn van een zanger, maar wel een strak optreden! Net als dat van Kim Wilde en Blondie trouwens (strak), erg gaaf om mee te maken. De afsluiter van het festival was ook erg goed: John Fogerty. Maar toen was mijn geheugenkaartje vol.

3 reacties:

Blogger Dinges zei...

Pff, en dan zitten ze maar te beweren dat het hele concept van "opnames bewaren tot je de beste maakt" tot het verleden behoort met digitale cameras.

Ik las dat Bospop juist zo leuk is omdat er niet teveel rockers zijn. Zag foto's van mensen op tuinstoelen met een koelbox ernaast. Net als op de camping.

12:18 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Het is ook een grote camping, maar dan alleen met 24 uur continue rockmuziek op stand 10.

10:26 p.m.  
Blogger Dinges zei...

Hoe is dat anders dan een camping?

Hoewel ik natuurlijk geen campeerder ben. Integendeel. Ik mis m'n Liefste dan teveel. En ja, dan bedoel ik m'n computer.

11:23 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage