dinsdag, december 28, 2004

De zoete inval

Wat biertjes, paar whisky’s en een hoop geouwehoer. We waren met een kleine club mensen van de beide Stadsradio’s gisteravond in Delft gaan borrelen. Vanmorgen las ik op de redactie dat ze zich daar bij RTV Rijnmond wel wat anders bij voorstellen: tijdens de kerstborrel is een groep losgeslagen medewerkers het meubilair gaan slopen. Daar zouden wij meer reden toe hebben! Maar we zijn bescheiden mensen die het beste willen voor onszelf en de luisteraars. Vandaag dus oud dj’s te horen op de zender zoals Hans Boelen. Een van de weinige oudgedienden die ik ook nog ‘meegemaakt heb’. Het was net de zoete inval, iedereen kon aanschuiven om mooie en vaak absurde verhalen op te halen. Ik was dan ook meer in de studio dan op de redactie voor de verandering. Er is de afgelopen 12 jaar ook verschrikkelijk veel gebeurd bij de zender. Tientallen kwamen en gingen en in een enkel geval bleven. Morgen weer een oude lichting dj’s, ik kijk er naar uit!

7 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Dag Mirjam,

Sterkte voor alle collega's!!!!!

Gr. Marco Donkersloot.

7:40 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dag Marian,

Sterkte voor alle collega's!!!!!

Gr. Marco Donkersloot.

7:41 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Goedemorgen Marian,

Sterkte voor alle collega's!!!

Ik zal jullie missen!!!!

Marco Donkersloot

7:42 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Goedemorgen Marian,

Sterkte voor alle collega's!!!

Ik zal jullie missen!!!!

Marco Donkersloot

7:42 a.m.  
Blogger Lacrima zei...

1 Keer is wel genoeg Marco, maar toch bedankt!!!

3:35 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Dat helpt me eraan herinneren: whatever happened to Wil Luikinga? Met z'n muntjes...

Is d'r hier een echo-cho-cho-ho-ho-o-o?

Henk-Jan

1:45 a.m.  
Blogger Lacrima zei...

wie is wil luikinga???

12:11 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage