maandag, maart 21, 2005

Klere(n)kast!

Uit wel honderd delen en deeltjes bestaat de klerenkast die ik zojuist bij LeenB heb gekocht. Na maanden van uitstel moest het een keer gebeuren omdat de oude kast van ‘favo’, op instorten staat. Dat leverde de laatste tijd zoveel irritatie op dat ik het ding niet meer kon uitstaan! Als ik de linkerdeur iets te hard dichtsloeg, zakte de kast wel 10 centimeter om. Het leek wel uit protest (de kast had een rustig leven bij favo, dat weet ik zeker) en ik was iets minder zachtzinnig met hem.
De nieuwe kast stond in de winkel erg mooi, wel anderhalve meter breed en met een grote spiegel. Sinds 1 uur vanmiddag ben ik de nieuwe eigenaar en staat ie in stukjes op mijn kamer. De gebruiksaanwijzing vertelt dat er acht soorten schroeven bij horen te zitten, ik tel maar zes soorten…zucht…en ik ben nog niet eens begonnen met monteren.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage