maandag, februari 28, 2005

Het leven is vurrukkulluk

Tijdens het uitlaten van de hond met de volle zon op mijn gezicht bedacht ik hoe mooi het is om journalist te zijn. Ik heb altijd een excuus om met wie dan ook te praten.
Dit weekend ben ik voor twee artikelen op pad geweest. Vrijdagavond/nacht ben ik wezen stappen met vijf mensen van het Rotterdams Studenten Corps en zondag heb ik de tentoonstelling Marokko bezocht in Amsterdam. Dat is gelijk het tweede voordeel van het beroep: je komt nog eens ergens. Dat bedacht ik mij allemaal tijdens de wandeling. Als het pokkeweer is schieten mij alleen de nadelen van de journalistiek te binnen, want die zijn er natuurlijk ook genoeg! Maar nu nog even genieten...de zon schijnt.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Welke hond?

Afz.: Favo

10:59 a.m.  
Blogger Lacrima zei...

Jozef!

6:47 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Jozef is heel geen hond. Met je opmerkingen over je vak (dat ook het mijne is nietwaar) ben ik het volkomen eens. Het leukste beroep van de wereld.

10:34 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage