dinsdag, maart 15, 2005

Van A tot Z...ha.ha...tsjoe!

Vitaminepillen. Altijd onzin gevonden, maar ik was toch nieuwsgierig of het iets uit zou halen. Niet dat ik ooit ziek ben, maar een beetje extra weerstand is nooit weg. De mandarijnentijd is voorbij en laat dat nou de enige fruitsoort zijn die ik nog enigszins te pruimen vind. De campagne licht ons voor dat wij iedere dag twee stuks fruit moeten eten, dus ik dacht de oplossing gevonden te hebben: sinds een week slik ik iedere morgen trouw bij het ontbijt een langwerpig oranje pilletje barstensvol vitamine A tot Zink. En laat ik nu al drie dagen snotverkouden zijn! Ik kan mij niet heugen wanneer dat voor het laatst was. Bah.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

:lol:

Wist trouwens niet dat jij het ook niet zo op fruit had...

1:04 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage