donderdag, maart 10, 2005

Freelancer?

Twee en een halve maand sinds het einde van Stads Radio Rotterdam. Ik zou mij verder gaan ontplooien als Freelancer. En ik heb niets te klagen, want ik schrijf voor Metro, voor NL10 en voor de website van 3voor12. Maar toch….het valt mij zwaarder dan ik had gedacht, het vrije leven van een Freelancer.

Geen vaste tijden meer waarop je naar je werk gaat…Geen redactie meer waar je iedere ochtend binnenstapt. Jezelf niet meer verbazen om idiote filmpjes op internet die een collega je laat zien. Niet meer discussiëren over een onderwerp waar een verhaal in zit terwijl de rest het daar absoluut mee oneens is….ik mis dat! De verhalen voor metro schud ik nu veel moeilijker uit mijn mouw dan in het begin en ik heb mijn kamer/redactieruimte ook wel een beetje gezien (bureau is anderhalve meter van bed). Het wordt tijd dat ik er iets anders bij ga doen!!! Als iemand een leuk idee heeft…

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

bij pons komen,

p,j,r

1:20 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage