woensdag, maart 16, 2005

Sorry vitamines

Het ligt helemaal niet aan de vitaminepillen! Het komt door het mooi weer dat ik nu zo loop te snotteren, hoesten en niezen te gelijk. Terwijl iedereen blij en opgelucht is en buitenshuis elkaar feliciteerd met de hoge temperatuur wordt ik gestraft...vanmorgen schoot het mij plotseling weer te binnen. Als het voorjaar aanbreekt, begint voor mij een vervelende periode door boompollenallergie...hie....hie..hatsjoe! Mag het alsjeblieft weer gaan vriezen?

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Moet je feliciteerd maar goed schrijven. Dat komt er nu van.

Favo.

8:44 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Sorry, maar nog eentje: Stam + t behalve bij ":ik".

8:49 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wat ben ik toch blij met mijn persoonlijke corrector!

9:46 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Boompollenallergie. Het zal wel iets heel vervelends zijn, maar ik vind het een prachtig woord. Die houden we er in!
Groetjes, Willem

6:29 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage