vrijdag, september 02, 2005

Rookloze week

Nog steeds geen sigaret aangeraakt. Ik heb voor mijzelf bewezen dat het geen lichamelijke verslaving is (niet zwetend wakker geworden of trillingen van handen en oogleden). Dus nicotine pleisters zijn onzinnig, het zit immers tussen de oren. Alleen na het avondeten en bijbehorende toetje is het even vreemd. Dan merk ik dat er iets anders is dan anders....oh ja, het sigaretje! Maar nog steeds vind ik het prima te leven zonder. Wie wil er 12 aanstekers??

5 reacties:

Blogger Dinges zei...

Niet zwetend wakker geworden? Vreemd. Ik rook een dag niet (ik was van plan m'n voornemens toch maar weer te switchen) en ik slaap gelijk niet meer.

Het is niet eerlijk.

11:38 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Goed bezig Sniezie! Nu volhouden hoor! Tot gauw!

x TOS

(ps. in je stukje van 30 augustus staat een foutje... Het moet zijn: uitwEIden. Ik wist het ook niet hoor, 't was een tip van tante MetRa :) Inwijden moet trouwens wel met IJ.)

1:56 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Pfff, dat krijg je nou met zulke taalknobbels in de fam!

3:59 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

4:00 p.m.  
Blogger Dinges zei...

Ah. Vandaar die vreemde taalvragen vorige week...

8:46 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage