woensdag, november 30, 2005

Weg

Weg? Hoezo weg, weggelopen….. Mijn tante is weg. Zomaar. Niemand weet waar zij is. Het bericht op de teletekst van RTV Gelderland meldt inmiddels dat een 62-jarige vrouw in overspannen toestand sinds 8 uur dinsdagavond wordt vermist. Twee dagen daarvoor was ze nog op de koffie bij mijn moeder. Niemand heeft iets aan haar gemerkt. Vol angst en spanning wacht ik de komende nacht en dag af. Hopelijk zit zij uit te huilen bij een kennis of vriendin die alleen zij weet te wonen….hopelijk.

6 reacties:

Blogger willem zei...

jezus marian, wat een verhaal. ik hoop maar dat dat goed komt. sterkte ermee.
groetjes Willem

7:53 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Het is vrijdagochtend half 10 en nog steeds geen nieuws...

9:30 a.m.  
Blogger Dinges zei...

Maar hoezo "verward"? Iemand kan toch niet zomaar opeens weglopen en dan niet meer gezien worden? Heb je inmiddels al iets vernomen?

7:31 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Toen ik je vorige keer uitnodigde nog eens gauw wat te schrijven, bedoelde ik geen verhaal als dit. Maar daar kun jij helaas niets aan doen.

7:43 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Nee, nog steeds niets gehoord. En tot die tijd zal ik even niets anders schrijven, want alles wat ik meld zal in het niet vallen bij dit bericht.

9:29 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hey Marian, dit verhaal ken ik nog helemaal niet! En ik heb je gisteren nog gesproken! Is het nog goed gekomen? x K.

3:37 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage