zondag, januari 02, 2005

Nieuwjaarsborrel met de laatse oliebol

Iedereen een goed, gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst!!

24 Uur geleden de champagnekurk in de Maas geknald. Vanaf Zuid het vuurwerk bewonderd boven het centrum. Laat geworden met collega’s van Stads Radio. Was leuk om dit in Rotterdam mee te maken, want in Waardenburg heb ik niet veel gemist, hoorde ik uit betrouwbare bron (op wat vreugdevuren na geen doden). Vanmiddag zat ik bij mijn tante al weer aan de nieuwjaarsborrel met de laatste oliebol. Nieuwjaarsdag vierden wij altijd bij mijn oma, maar zij is pas overleden. Omdat dit de enige dag in het jaar was dat bijna alle ooms, tantes, neven en nichten elkaar zagen, is besloten de traditie toch voort te zetten. En ik moet zeggen dat het leuk is om bij te kletsen met de familie, alleen moet je dan wel weten waarover. Zo’n beetje iedereen vroeg wat ik ga doen in het nieuwe jaar, want het verhaal dat Stads Radio ermee op is gehouden, was al wel bekend. Helaas kon ik hier nog niet echt duidelijk over zijn, omdat het teveel afhangt van afspraken die gemaakt moeten worden met bijvoorbeeld Metro. Ik ga trouwens ook freelancen voor een nieuw tijdschrift in Rotterdam over lifestyle, kunst en culinair. Daarnaast ga ik artikelen schrijven over muzikanten voor een nieuwe website van 3voor12 van de VPRO, weliswaar onbetaald, maar als muzikant erg leuk en interessant. Er speelt nog iets, al kan ik daar nog niets over zeggen. Dat komt binnenkort als de plannen concreter zijn. Maar met al deze klussen in het vooruitzicht, geloof ik niet dat ik mij erg zal vervelen in het nieuwe jaar!

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Marian, jij natuurlijk ook een voorspoedig 2005 gewenst! Goed om te lezen dat je veel te doen hebt in het komende jaar, veel succes ermee!

Erik

7:28 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Ha Erik!!
Leuk om hier een berichtje van je te lezen! Mail mij even (ben je adres kwijt), ik ben benieuwd naar je reisverhalen.

1:20 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage