zondag, februari 26, 2006

Kroegentocht Leefbaar Rotterdam

Nou had hier een geweldige foto kunnen staan van een ladderzatte wethouder Marianne van den Anker die de grootste lol had met een verslaggever van RTV Rijnmond …..want ik was gisteravond even vergeten dat ik foto’s kan maken met mijn nieuwe telefoon. Stom stom stom! Dan maar een beschrijving:
Leefbaar Rotterdam organiseerde gisteravond een kroegentocht. Ik was erbij voor de radio samen met een handvol andere journalisten. Het begon gelijk lekker met een ontzettend opgewonden Marianne van den Anker en Marco Pastors. Zij hadden zich overduidelijk voorgenomen alle remmen los te gooien en schijt te hebben aan iedereen. Dat lukte ze aardig, want in danceclub Now en Wow stonden beide wethouders tussen de schaargeklede dansers en danseressen te swingen. Wat er ook gebeurde, hun avond kon niet stuk. Totdat zij morgen de kranten open slaan….

Het was trouwens erg gezellig: in het begin had ik wat moeite met de zeer informele sfeer van deze Rotterdamse bestuurders, maar na het opnemen van de interviews, ben ik maar gewoon lekker mee gaan drinken. Het feestje duurde tot 05.00 uur.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Leuk,leuk,leuk.

Voorspelling.

Dit ga je allemaal missen als je voor de klas staat omdat je zult vinden dat dat dan niet meer bij je past.

Wijze raad: bezint daarom voor je begint.

11:54 a.m.  
Blogger Lacrima zei...

Ik geef toe dat dit een van de leukere kanten is van het vak, maar ik heb mijn keuze gemaakt!

En van wie is deze voorspelling?

2:11 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Natuurlijk van mij.

Had je kunnen weten.

4:26 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage