dinsdag, januari 04, 2005

En het is weer dinsdag

Gisteren: op tijd uit bed, uitgebreid de krant gelezen, naar de Gamma geweest, boodschappen gedaan, voor vijf mensen gekookt, dvd’tje gekeken (the big lebowski, toffe film), naar bed.
Vandaag: iets later opgestaan dan gisteren, nog uitgebreider de krant gelezen, nu aan het dwalen op Internet. Het verloop van de eerste week zonder vaste baan. Maar vanmiddag maak ik een hoop goed! Mijn hoogzwangere nicht wil de babykamer inrichten. Ah, ik voel mij zo nuttig. O ja, en donderdagmiddag heb ik een afspraak bij het CWI…en dan is het alweer bijna weekend! Wiehie!


4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hoi M,

Nog een vrolijk en tof 2005! Hoewel.... na afgelopen week durf je dat bijna niet meer neer te schrijven. Maar....wel gemeend (of is het gemeent?)!

Dinsdag, wat een dag....... Gelukkig is het weer bijna vrijdag. Niet vergeten: DISORDER!

B.

4:46 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Mensen moeten geen grappen maken over spelfouten, dat is gewoon... Verkeert.

Goh, Marjan, wat hou je er een boeiend leven op na. Nou ja, ik moet niet zeuren. Ik heb de hele dag in een boek zitten lezen. EEN BOEK!

Henk-Jan

8:01 p.m.  
Blogger Lacrima zei...

Henk-Jan, maar WAT voor boek....daar heb je ook nogal wat verschil in. Ik zie jou bijvoorbeeld geen boerderij-romannetje lezen:-)

11:56 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

"The American People: Creating a Nation". Zie je, het is niet eens een boeiend verhaal of zo...

Ik moet een keer "Hot Summer Nights" of zo lezen. Heb jij niet zoiets liggen? Ergens?

Henk-Jan

9:25 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage