donderdag, januari 06, 2005

Klusjesman gezocht (met spoed!)

Wat heb ik toch een hekel aan Ikea! Gelukkig ben ik niet de enige, vooral mensen met twee linkerhanden delen mijn ergernis als het aankomt op het in elkaar knutselen van Ikea-meuk. Vandaag samen met 2 huisgenoten bezig geweest om halogeenlampjes op te hangen. De ene tegenslag na de andere te hebben overwonnen, is het 3 seconden licht geweest in mijn kamer….totdat ik de twee draden met elkaar in contact bracht (per ongeluk natuurlijk) en pats, licht uit! Trafo kapot die wij daarvoor met veel pijn en moeite tegen het plafond hadden geschroefd. Iemand vertelde mij vervolgens doodleuk dat de zekering vervangen kon worden, maar niet bij het materiaal van Ikea, ik moet een hele nieuwe trafo ophangen. Boehoe, wat een geklooi!

Tot zover mijn eigen dagelijkse beslommeringen. Dit wil ik nog wel even kwijt: de eerste week zonder Stads Radio ben ik goed doorgekomen. Naast het koken van uitgebreide maaltijden voor heel het huis is de sollicitatiemolen nog steeds in volle gang. Ik heb zelfs een brief gestuurd naar Dolfijn FM waar een programmaleider wordt gezocht. Dolfijn FM, hier niet zo bekend, maar wel op de Antillen! Het is op Curaçao gevestigd, helemaal geweldig, al zie ik er toch vanaf. Het is iets te rigoureus om Nederland voor onbepaalde tijd te verlaten voor een eiland in de Caribische zee. (daarbij past de functie ook niet helemaal bij mij, alleen het klimaat…)

Morgen gaat een vriendin van mij trouwen, daar is nu even alle aandacht op gevestigd en tussendoor ook op de televisiebeelden en radio uitzendingen speciaal voor de slachtoffers van de ramp in Azië. Geweldig dat zowel de publieke als commerciële omroepen zo goed met elkaar samenwerken. Het kan dus wel! Vergeet al die haat, nijd, concurrentie en tonnen geld, maar zet bijvoorbeeld Rob Stenders en Claudia de Breij voortaan samen achter de microfoon, gouden formule!

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

hoihoi :)

jaaa die bruiloft was wel leuk. Ik ben nu eindelijk thuis!! Nou ik merk wel of je je stukje voor de metro nog gaat aanpassen, want dat was echt bagger hoor.
Ik vond het gezellig en ik zal je een volgende keer weer graag de hele avond plagen :)
xxx
Robin

12:26 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hallo,
Mocht je nog eens met spoed een klusjesman nodig hebben
Surf dan even naar www.kluscentrale-patrick.be
En sta graag ter uwe beschikking
Alvast bedankt
Tot later

8:35 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

ik heb intresse in de klusjes u kan mijn profiel bekijken op 2dehands.be op naam kevin u kan mij ook kontakteren op het nummer 0488.05.54.40 groeten kevin

10:39 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage