zondag, januari 23, 2005

NaChTmErRiE

Ontzettend raar gedroomd van de week! De meeste nachten zijn droomloos, of ze hebben te weinig indruk op me gemaakt om ze de volgende ochtend nog te kunnen herinneren. Het schijnt dat dromen iets betekenen, maar voor mij zijn het complete raadsels.

Ik droomde dat ik door Amerika liep met een geweer en soldaten neer schoot (Ja, het begon heftig!) Dat pikte het leger niet en ze wilde mij in het openbaar executeren. Terwijl een paar duizend soldaten klaarstonden om mij neer te schieten, kwam er iets tussen (geen idee meer wat) waardoor het uitgesteld werd. Ik was inmiddels op de vlucht geslagen en rende thuis de trap op waar ik een ex-huisgenoot om hulp riep waarop hij mij alleen maar heel verbaasd aan keek. De mannetjes van het leger waren al vlakbij…en toen werd ik wakker. Gelukkig maar, want het leek zo levensecht, dat als er op mij geschoten was, ik het nog gevoeld had ook! Tijdens het krantje en de koffie was ik er nog over aan het nadenken. Huisgenoot Dennis was de eerste die ik tegenkwam waar ik het aan kwijt kon. Nog steeds weet ik niet wat deze droom, eigenlijk nachtmerrie, betekent. Misschien wel niets en komt het door de tv beelden van schietende Amerikaanse soldaten in Irak. Misschien heb ik mij wel onbewust verplaatst in een Irakees die een grondige hekel heeft aan de Amerikanen. Hm, ik ga de komende dagen maar eens mierzoete tekenfilmpjes kijken….

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage